torsdag den 17. december 2015

Juletræer

Jeg elsker juletræer i mangle forskellige former og helst lavet af naturmaterialer.
På terrassen står dette lille juletræ med lyskæde på, det ser lidt skævt ud, det er vist mest fotografen der ikke lige kunne tage et lige billede :-)
Men kønt er det at kigge ud på fra stuen af, når det bliver mørkt.
 
Birketræet nedenunder fældede min bondemand allerede i oktober til mig, da jeg havde en ide med lyse små jule kugler i pastelfarver, som kunne hænge på træet. Dejligt når solen skinner i dagslys, og der kommer spil i farverne, men lige nu når jeg slet ikke hjem, før det er mørk, så I må nøjes med dette foto.
 
 
I mit lysthus står der mange forskellige juletræer, disse to nedeunder, har min søde mor lavet til mig.
 

De sidste to naturlige træer er lavet af kogler, og er slet ikke så store, men rigtig søde og sjove :-)
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar